گزارش تصویری جراحی لیفت صورت

Category: اخبار

تغییراتی که در اثر بالا رفتن سن در سر، صورت و گردن به‌وجود می‌آید فقط مختص پوست نیست و لایه‌های عمیق‌تری مثل چربی، عضلات و حتی استخوان‌های صورت را دچار تغییر می‌کند .
تغییراتی مانند جذب استخوان‌ها، شل شدن چربی و عضلات صورت. نسج نرم تغییر یافته‌ی صورت به مرور زمان تحت تاثیر جاذبه‌ی زمین به سمت پایین کشیده شده و با افزایش سن باعث پدیدار شدن غبغب، افتادگی گونه، افتادگی عضلات فک و تغییر حالت چشم‌ها می‌شوند. در روش‌ جراحی متداول face lift تنها پوست کشیده می‌شد که نتیجه قدری غیر واقعی و ناپایدار بود و چون تلاش می‌شد فقط با کشش پوست، بافت زیر آن را به جای اصلی خود برگردانند، پوست مجددا تحت فشار در معرض شل شدن دوباره قرار گرفته و بعد از مدتی صورت به وضعیت پیش از جراحی برمی‌گشت .
با پیشرفت‌های به دست آمده و معلوم شدن چرایی تغییر چهره با افزایش سن، روش‌های مدرن‌تری در جرا‌حی‌های لیفت به کار گرفته می‌شود به این ترتیب که در لایه‌های عمیق‌تری از پوست انجام می‌شود، بافت چربی و عضلانی زیر پوست لایه به لایه به مکان قبلی خودشان برگردانده می‌شوند و پوست کشیده نمی‌شود بلکه با برگرداندن نسج زیر آن، بخش اضافی پوست برداشته می‌شود. این جراحی‌ها به نتایج بهتر و متعادل‌تری منتهی می‌شوند و ماندگارند.
جراحی تصاویر فوق، توسط دکتر شیخ‌الاسلامی با همین روش در بیمارستان تندیس انجام شد. متخصص بیهوشی: خانم دکتر کمالی.