بخش های ویژه

CCU

این بخش در طبقه دوم بیمارستان تندیس قرارگرفته دارای چهار تخت و یک تخت / اتاق ایزوله . مجهز به دستگاه اکو پرتابل , پرفیوزر, ونتیلاتور , دستگاه شوک, EKG , دستگاه تست قند خون, مانیتورینگ سانترال و سایر تجهیزات پیشرفته و همچین بهرمندی ازحضور پرسنل متخصص و مجرب در امر مراقبت از بیماران قلبی بوده که تسلط کامل بر روند احیاء قلبی – ریوی از مهارتهایشان است.

 

 

ICU

 بخش ICU در بیمارستان تندیس بسیار تخصصی و مدرن طراحی و تجهیز شده .در اين بخش بيماران به‌طور لحظه‌اي و شبانه روز تحت مراقبت ویژه قرار دارند.
پرستاران اين بخش داراي توانايي ها و آگاهي هاي لازم در زمينه مراقبت از بيماران بدحال بوده و در نتيجه نقش مهمي در پيشرفت روند بهبودي بيمار دارند. بخش ICU در طبقه دوم بيمارستان تندیس قرار دارد. اين بخش داراي۴ تخت در بهترين فضاي فيزيكي كه هر كدام از تختها، تمام اتوماتيك جهت انواع پوزيشن ها و تشك مواج جهت پیش‌گیری از عوارض ثانویه‌ استراحت طولانی مدت هستند.
از دیگر تجهیزات ICU :
دستگاه ونتیلاتور, پرفیوزر, دستگاه شوک, EKG , دستگاه تست قندخون , نبولایزر, بخور سرد و گرم, وارم تاچ , پمپ آی سی پی , پمپ سرم و مانیتورینگ سانترال و همچنین امکان ملاقات تصویری از راه دور از طریق اینترنت.​

 

NICU

NICU بخشی تخصصي جهت مراقبت ويژه و اختصاصي از نوزادان بدحال است كه نياز به درمان هاي خاص دارند. اين بخش امكانات و تجهيزات خاص كه فقط براي نوزادان طراحي شده است را در اختيار دارد. پرستاران شاغل در اين بخش با گذراندن دوره هاي تخصصي توانائيهاي لازم جهت مراقبت از نوزادان را داشته و در نتيجه نقش مهمي در پيشرفت روند بهبودي نوزاد دارند.
بخش NICU در طبقه سوم در مجاورت بلوک زایمان و یک طبقه فاصله از اتاق عمل قرار گرفته که امکان دسترسی سریع به نوزادن زایمان طبیعی و سزارین را قراهم می‌کند. در NICU تندیس مجهزترين مانيتورينگ جهت ارائه خدمات درماني به نوزادان وجود دارد. همچنین امکان ملاقات تصویری از راه دور, بدون نیاز به حضور در بیمارستان از طریق اینترنت مهیاست .​