پاراکلینیک ها

تصویربرداری : رادیوگرافی , سونوگرافی , ماموگرافی , سی‌تی اسکن

بخش تصويربرداري بيمارستان تنديس با بهره گيري از به‌روزترين و دقيق‌ترين تكنولو‍‍‍‍‍ژي آماده ارائه خدمت به مراجعين محترم است.

سونوگرافي :

اساس تشكيل تصوير در سونوگرافي استفاده از صوت ( امواج اكترو مغناطيس ) است كه گوش انسان قادر به شنيدن آن نيست و با توجه به انر‍ژي پائين آن آسيبي به بدن نمي‌رساند. دستگاه سونوگرافي ( اولترا ساوند) مورد استفاده در بيمارستان تنديس داراي تكنولو‍ژي GE بوده كه تصاوير دريافتي آن از دقت و ر‍زلوشن بالايي برخوردار است.​

ماموگرافي :

دستگاه تصويربرداري از پستان در اين مركز فول ديجيتال و برند هالو‍ژيك ساخت امريكاست كه امكان تصويربرداي با بالاترين دقت بدون ايجاد درد و مزاحمت براي مراجعين محترم فراهم مي‌كند بدون اين‌كه كيفيت تصوير نهايي با توجه به بزرگ‌نمايي جهت ديدن كوچك‌ترين ناهنجاري‌ها افت كند.​

سنجش تراكم استخوان :

سنجش تراكم استخوان با استفاده از اشعه ايكس مونو انر‍ژي انجام مي‌شود. به همين دليل تقريبا بي‌‌خطر است. دستگاه  مورد استفاده در اين مركز قادر است علاوه بر تعيين ميزان پوكي استخوان درصد عضله و چربي هر عضو را نيز به تفكيك  بسنجد.

راديولو‍ژي :

اساس تصويربرداي در راديولو‍ژي اشعه ايكس است. گرافي‌هاي اين مركز با بهره‌گيري از تكنولوژي فول ديجيتال با بهترين كيفيت انجام مي‌‌شود و احتمال نياز به تكرار تصويربرداري و قرارگرفتن در معرض تابش مجدد اشعه ايكس تقريبا صفر است.​

آزمایشگاه و آسیب‌شناسی

آزمایشگاه تشخیص پزشکی بیمارستان تندیس به منظور ارائه خدمات آزمايشگاهي تشخیص پزشكي بالینی به‌شکل تخصصی و فوق‌تخصصی به مراجعه‌کنندگان بیمارستان تندیس به صورت بستری و سرپایی تأسيس شده‌است. این آزمایشگاه با بهره‌گیری از برترین روش‌های موجود در کشور، متعهد به ارائه خدمات آزمایشگاهی با بهترین کیفیت است. در راستای بهبود مستمر کیفیت خدمات جاری، آزمایشگاه با دو متخصص در علوم آزمایشگاهی؛ آقای دکتر حسن آقایی دارای مدرک دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیش از ۲۷ سال تجربه در راه اندازی و مدیریت آزمایشگاه‌های مختلف و دکتر سید علیرضا ناجی دارای مدرک دکترای تخصصی ویروس شناسی پزشکی PhD از دانشگاه علوم پزشکی تهران، استاد تمام و رئیس مرکز تحقیقات و آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مدیریت می‌شود.
آزمایشگاه بیمارستان تندیس دارای بخش‌های مختلف بیوشیمی بالینی، هماتولوژی آزمایشگاهی، سرولوژی و ایمنولوژی بالینی، هورمون شناسی، ویروس شناسی و میکروب شناسی، قارچ شناسی و انگل شناسی پزشکی، بانک خون و انعقاد و بخش تشخیص ملکولی پزشکی است.
بخش ملکولی این آزمایشگاه با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین سیستم‌های تشخیص ملکولی(دستگاه GenXpert از کمپانی Cepheid آمریکا، سیستم real time PCR کمپانی Roche) و کیت‌های معتبر C-IVD، خدمات گسترده‌ای را در تشخیص کمی، کیفی و ژنوتاپیک عوامل عفونی مختلف (بیماریهای عفونی تنفسی، عوامل عفونی فرصت‌طلب در سرطان و پیوند، میکروب‌های منتقله از طریق تماس جنسی شامل ویروس HPV ، ویروس HIV و سایر عوامل منتقله از راه خون …) ارائه می‌دهد.
آزمایشگاه بیمارستان تندیس به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم است.​

فیزیوتراپی

شنوایی‌شنجی

تغذیه